شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

دانلود مقالات پايان نامه

پايان نامه كارشناسي ارشد رشته حسابداري : بررسي تاثير فناوري اطلاعات بر ويژگي هاي كيفي اطلاعات ...

۱۲۶ بازديد

در ادامه مطلب مي توانيد تكه هايي از ابتداي اين پايان نامه را بخوانيد

 

دانشگاه تربيت مدرس

دانشكده علوم انساني

پايان نامه كارشناسي ارشد حسابداري

عنوان :

بررسي تاثير فناوري اطلاعات بر ويژگي هاي كيفي اطلاعات حسابداري 

براي رعايت حريم خصوصي اسامي استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمي شود

تكه هايي از متن به عنوان نمونه :
(ممكن است هنگام انتقال از فايل اصلي به داخل سايت بعضي متون به هم بريزد يا بعضي نمادها و اشكال درج نشود ولي در فايل دانلودي همه چيز مرتب و كامل است)
چكيده :
هدف اصلي مقاله "بررسي تأثير فناوري اطلاعات بر ويژگي هاي كيفي اطلاعات حسابداري" بوده و به اين ترتيب سؤال اصلي بدين صورت بيان شد: تأثير فناوري اطلاعات بر هر يك از ويژگي هاي كيفي اطلاعات حسابداري چگونه است؟ با توجه به اين كه اطلاعات حسابداري، حاصل گزارش گري است، بنابراين ابتدا نوع گزارش گري كه با به كارگيري فناوري اطلاعات به دست مي آيد، بررسي شد، و سپس اطلاعات حاصل از گزارش گري، از نظر كيفيت مورد بررسي قرار گرفت.
در راستاي انجام تحقيق بعد از مطالعات مقدماتي در مباني نظري و پژوهشي و استفاده از نظرات اساتيد و صاحبنظران منظور از فناوري در اين تحقيق مجموعه اي از سخت افراز نرم افزار ازقبيل نرم افزار هاي كاربردي ، نرم افزار هاي هوشمند ، شبكه ها ، اينترنت و ابزار هاي آن و ساير فقناوري هاي موثر بر حسابداري و گزارشگري كه گزارشكري را به سمت گزارشگري مالي برخط سوق مي دهند در نظر گرفته شد .
به منظور تعيين تأثير فناوري اطلاعات بر ويژگي هاي كيفي اطلاعات حسابداري، ابتدا با بررسي گسترده مباني نظري، شبكه منطقي تأثير فناوري اطلاعات بر هر يك از ويژگي هاي كيفي اطلاعات حسابداري تدوين شد. سپس فرضيه هاي تحقيق با توجه به روابط اجزاي اصلي شبكه شكل گرفت. در نهايت، براي تأييد فرضيه ها از روش هاي آماري آزمون و آناليز واريانس و آزمون دانكن استفاده شد. يافته هاي تحقيق حاكي از آن است كه فناوري اطلاعات باعث افزايش مربوط بودن اطلاعات حسابداري و كاهش قابليت اعتماد آن مي شود و قابليت مقايسه را نيز به ميزان كم افزايش مي دهد.
تعداد صفحه :۲۰۱
قيمت : ۱۴۷۰۰ تومان

***

----

پشتيباني سايت :               serderehi@gmail.com

در صورتي كه مشكلي با پرداخت آنلاين داريد مي توانيد مبلغ مورد نظر براي هر فايل را كارت به كارت كرده و فايل درخواستي و اطلاعات واريز را به ايميل ما ارسال كنيد تا فايل را از طريق ايميل دريافت كنيد.

***  **** ***

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.