شنبه ۱۹ اسفند ۰۲

دانلود مقالات پايان نامه

برترين مراكز خريد ايروان

۱۰۷ بازديد
 

در سال‌هاي گذشته ايروان به يكي از قطب‌هاي گردشگري در جهان تبديل شده است و از اين جهت براي رفاه حال گردشگران مراكز خريد  مختلفي ايجاد شده است. برترين برندهاي دنيا در زمينه‌هاي مختلف اعم از لباس و يا رستوران در ايروان شعبه دارند و گردشگران مي‌توانند در كنار خريد سوغاتي ارمنستان لحظات شادي را داشته باشند. در اين مقاله برترين مراكز خريد ايروان را معرفي مي‌كنيم كه در سفر به اين كشور نبايد آن‌ها را از دست بدهيد.

  • دالما مال ايروان

برترين مراكز خريد ايروان
برترين مراكز خريد ايروان

دالما مال يكي از مراكز خريد مجلل در ايروان است كه از دو مجموعه‌ي تفريحي و خريد تشكيل شده است. اين مركز خريد شيك در مركز شهر ايروان قرار گرفته است و براي علاقه‌مندان به خريد، بازديد از اين مجموعه خالي از لطف نيست. اگر در تور ايروان به‌دنبال برندهاي مطرح و نام‌آشنا هستيد، توصيه مي‌شود دالما مال را از دست ندهيد كه علاوه بر فروشگاه‌هاي جذاب، مراكز تفريحي و رستوران‌هاي مختلفي در آن وجود دارد كه امكانات خوبي را در اختيار گردشگران قرار مي‌دهد. در دالما مال چندين فضاي جذاب و تفريحي براي كودكان شما پيدا مي‌شود و در مواقع مختلفي از سال تخفيف‌هاي جذابي بروي اجناس درج مي‌شود و مي‌توانيد در مقايسه با ايران محصولات را با قيمت كم‌تري خريداري كنيد.

  • ايروان مال

برترين مراكز خريد ايروان
برترين مراكز خريد ايروان

مركز خريد ايروان مال در سال ۲۰۱۴ تاسيس شده است و خدمات خوبي را براي مردم محلي و توريست‌هايي كه به اين منطقه سفر كرده‌اند فراهم مي‌كند. طراحي اين مجموعه در نوع خود بي‌نظير است و افراد مشهور جهان در حوزه‌ي مد و فشن از جمله فرانچستو دسي از ان بازديد كرده‌اند. ايروان مال براي افرادي كه علاقه‌مند به البسه هستند يك گزينه‌ي ايده‌آل مي‌باشد و برندهاي مطرحي چون Armani Jeans، Giorgio، Ballin و Valentino Orlandi در آن شعبه دارند كه در فصول مختلف سال كلشني از لباس‌هاي زيبا را به‌فروش مي‌گذارند. جالب است بدانيد در علاوه بر ايروان شما مي‌توانيد در بسياري از نقاط دنيا همانند تور باكو از اين برندها بازديد كنيد.

  • ورسيناج

برترين مراكز خريد ايروان
برترين مراكز خريد ايروان

ورسيناج در خيابان خانجاني يكي از خيابان‌هاي مشهور ايروان واقع شده است و فروشگاه‌هاي مختلفي همانند طلا‌فروشي، صنايع ‌دستي و فرش‌فروشي انواع محصولات مختلف را به‌فروش مي‌رسانند كه براي خريد سوغاتي ارمنستان نبايد خريد از اين مجموعه را از دست بدهيد.

  • مترونوم

برترين مراكز خريد ايروان
برترين مراكز خريد ايروان

بدن شك يكي از مطرح‌ترين مراكز خريد ايروان، مترونوم است كه بهترين مكان براي تفريح و گذراندن اوقات مي‌باشد. اين مركز خريد در خيابان مترونوم واقع شده است و در آن بوتيك‌هاي مجلل و شيك در كنار كافه، رستوران و همچنين مركز نگه‌داري كودكان قرار گرفته است. اين مجموعه داراي پاركينگ اختصاصي است و افرادي كه از مترونوم بازديد مي‌كنند دغدغه‌ي جاي پارك ندارند. همچنين فست‌فود معروف مك‌دونالد نيز در اين مجموعه شعبه دارد.

  • تشير استريت

در تشير استريت ۷۰ مغازه‌ي مختلف قرار گرفته است كه خدمات باكيفيتي را به گردشگران ارائه مي‎‌دهد. تشير استريت داراي ۶ ورودي مي‌باشد كه همگي آن‌ها در خيابان نورث واقع گرديده است و افراد مي‌توانند به‌وسيله‌ي پله‌برقي و آسانسور وارد آن شوند. مغازه‌هاي چون البسه، عطر، كالاهاي الكتريكي و كافي‌شاپ در كنار يكديگري هستند و لحظات شادي را براي توريست‌ها ايجاد مي‌كنند.

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.