شنبه ۱۹ اسفند ۰۲

دانلود مقالات پايان نامه

دانلود پايان نامه : رفتار خريدار و آميخته بازاريابي-رشته مديريت بازرگاني : عوامل آميزه بازاريابي

۱۲۲ بازديد

رفتار خريدار و آميخته بازاريابي

براي تعيين ارتباط بين رفتار خريدار و آميخته بازاريابي، معيارهاي مشخص‌كننده گرايش خريدار و عناصر آميخته بازاريابي در انطباق با يكديگر در يك ماتريس تجزيه و تحليل مي‌شوند. ساختار اين ماتريس يك روش يكپارچه براي بازاريابي و ارتباط مستقيم بين گرايش خريدار (7p) و عناصر آميخته بازاريابي (4p) است. بازاريابي بيان مي‌دارد كه هر محصول را مي­توان با يك مجموعه مجزاي آميخته بازاريابي تشريح كرد. با تخصيص منابع سازماني به ارائه كالاها و خدمات، چنين استراتژي در نهايت منجر به رسيدن به اهداف شركت خواهد شد. مشتريان تلاش مي­كنند تا به يك شيوه منطقي كالاها و خدمات مد نظر خود را پيدا كنند. اين فرايند منبع‌يابي در نهايت باعث مي شود مشتري به يك منبع خاص براي تهيه محصولات مراجعه كند. در اين فرايند، p7 منبعي براي توانمندسازي خريدار در جهت انتخاب منطقي كالاها و خدمات عمل مي‌كند(بنت ،1997: 154). در زير به طبقه­بندي عوامل آميزه بازاريابي مي­پردازيم، و در ادامه به توضيح مفصل هر يك از عوامل آميزه بازاريابي كه شامل محصول، قيمت، مكان، ترفيع مي­باشد و همچنين به توضيح كامل هر يك از زير مجموعه­هاي هر يك از اين عوامل مي­پردازيم تا خوانندگان گرامي بتوانند براحتي تمام ابعاد آميزه بازاريابي را بدست آورند و سعي شده است مجموعه كاملي از تمامي عناصر آميزه بازاريابي كه با استفاده از كتاب­هاي مختلف و مقالات جمع­آوري شده توسط محقق و مطالب خوانده شده، گردآوري شود.

دانلود متن كامل  پايان نامه كارشناسي ارشد رشته مديريت بازرگاني : رتبه­ بندي مهمترين عوامل آميزه بازاريابي مؤثر در رفتار مصرف كنندگان رب گوجه ­فرنگي

                                          نمودار2 . 2 - طراحي آميزه بازاريابي

 نمودار2 . 2 - طراحي آميزه بازاريابي نمودار2 . 2 - طراحي آميزه بازاريابي

                                 مأخذ: فيليپ كاتلر، كاتلر در مديريت بازار، 1379، 179


تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.