جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

دانلود مقالات پايان نامه

خريد عسل طبيعي هزارگياه 

۱۰۹ بازديد

فوايد فيزيولوژيكي عسل طبيعي

اين تأثيرات را مي توان به دو دستۀ  الف) مدارك صرفاً تجربي،  ب) شواهد و مدارك علمي و تأييد شده، تقسيم كرد :

الف) مدارك تجربي

فوايد تغذيه اي عسل طبيعي

عسل طبيعي به جهت سهولت جذب بهتر و مقاومت در برابر كوفتگي، مخصوصاً در مورد فعاليت هاي فيزيكي، مقاومت قوي را ايجاد مي كند؛ همچنين كارايي بيشتر فكري را سبب مي گردد. بنابر اين هم افراد سالم هم افراد بيمار براي درمان هر نوع ضعف مخصوصاً در موارد هضم يا جذب غذا در بدن به آن نياز دارند. به علاوه باعث افزايش رشد نوزادان، تثبيت مقدار كلسيم استخوان، كمك به درمان كم خوني و بي اشتهايي مي شود.

فوايد عسل طبيعي براي دستگاه گوارش

عسل طبيعي هضم و جذب غذا را بهبود مي بخشد و براي مشكلات روده اي مزمن و عفوني مثل يبوست، زخم اثتي عشر يا دوازدهه و ناراحتي هاي كبد، مفيد است.

فوايد عسل طبيعي براي سيستم تنفسي

در شرايط آب و هوايي معتدل و سخت، عسل طبيعي درمان شناخته شدۀ خوبي براي سرماخوردگي و ناراحتي ها و عفونتهاي دهان و گلو و برونشيت مي باشد. به نظر ميرسد اين اثر به غير از خاصيت ضد باكتري بودن، مربوط به اثر آرام كنندگي و تسكين دهندگي فروكتوز موجود در آن باشد.

فوايد عسل طبيعي در درمان پوست و زخم

عسل به علت خاصيت مرطوب كنندگي و تقويتي در ساخت كرمهاو مواد آرايشي كاربرد دارد. همچنين از آن در ساخت مواد دارويي يا قرار دادن مستقيم آن بر روي زخم، براي درمان درد ها و زخم هاي باليني، زخم معده، زخم واريس و سوختگي ياد كرده اند. عسل طبيعي به مقاومت بدن در برابر عفونت و ترميم بافت كمك مي كند و موجب تسريع سرعت ترميم زخم مي گردد. اگر پس از سوختگي به موضع ماليده شود، سطح تاول را محدود ساخته و به ترميم پوست سرعت مي بخشد. در نوشته ها، شواهد تاريخي بسياري از درمان انسان با عسل و يا كاربرد دامپزشكي (درد و زخم هاي باز و زخمهاي پستان گاو) آن گزارش شده است. استفاده از نوعي كرم كه روزي سه بار از آن استفاده مي شود و از مقادير مساوي عسل، آرد گندم سياه و روغن زيتون تشكيل شده باشد، در درمان دردها و زخم هاي باز مثل زخم قانقاريا در اسبها بسيار موفق بوده است.

فوايد عسل طبيعي براي ناراحتي هاي چشم

براساس نظريات سنتي از اروپا، آسيا و آمريكاي مركزي عسل طبيعي، آب مرواريد چشم را مداوا مي كند يا كاهش مي دهد و در صورتي كه مستقيماً در چشم ريخته شود، آماس ملتحمه و ناراحتي هاي مختلف قرنيه چشم را درمان مي كند. اين گفته بيشتر در مورد عسل هاي مليپونيد و ترگونيد از آمريكاي مركزي و جنوبي و هند صدق مي كند.

عسل شامل مقدار كمي ويتامين هاي تيامين (B1)، ريبوفلامين(B2)، اسيد پانتوتنيك(B5)،نياسين(B3) و پيريدوكسين(B6) و اسيد اسكوربيك (C) است.

با وجود اينكه مقدار ويتامين C اكثر عسل هاي جهان كمتر از ۵ ميلي گرم در ۱۰۰ گرم عسل است، بعضي از عسل ها از جمله عسل نعناع داراي ويتامين C بالايي هستند (۲۸۰-۱۶۰ ميلي گرم در هر ۱۰۰ گرم) مقدار ويتامين C در بعضي از عسل هاي ايران بين ۲۴۰-۱۱۸ ميلي گرم در ۱۰۰ گرم عسل تعيين شده است.
اگرچه ويتامين هاي فوق الذكر در عسل به مقدار خيلي كم وجود دارند، اما از اهميت زيادي برخوردار مي باشند؛ زيرا آنها مخلوط با كربوهيدرات ها، املاح معدني و اسيدهاي آلي مي باشند. مقدار ويتامين هاي موجود در عسل بستگي به مقدار گرده گلي دارد كه توسط زنبوران عسل افزوده مي شوند. عسل تصفيه نشده و عسل باموم (شان) از نظر ويتامين غني است و تصفيه باعث كاهش ويتامين هاي عسل مي شود. دانشمندان ويتامين هاي موجود در عسل را مرهون دانه هاي گرده آن مي دانند.

شايان ذكر است كه منشا ساختماني عسل ارتباطي با دانه گرده ندارد و ممكن است بعضي مواقع گرده هاي ذخيره شده در كندو به مقدار جزئي با عسل مخلوط شوند.

  خريد عسل طبيعي : عسل طبيعي هزارگياه خالص و كاملا طبيعي مي باشد و تماما توسط زنبور جمع آوري شده است!! ما از محصول خود كاملا اطمينان داريم و حتي اعلام ميداريم كليه خريداران ميتوانند عسل هزار گياه را تست كرده چنانچه طعم، كيفيت و خالص بودن عسل مورد تاييد شما نبود، عسل خود را پس ميگيريم. كليه هزينه ها و مبالغ پرداختي شما  مسترد خواهد شد.

 

عسل ها متعلق  به روستاي كاسوا منطقه اي كوهستاني با آب و هواي مطبوع و تنوع گونه هاي مختلف گياهي و گياهان دارويي ميباشد.

عکس روستای کاسوا
گياهاني همچون بابونه ، آويشن ، ختمي ، گون ، سنجد ، شبدر و شكوفه درختان مختلف مي باشد.

آدرس تهران : نارمك ، رضوان شرقي پ ۲۶ ط ۱ تلفن :  ۰۹۱۹۶۰۷۱۱۴۷ مدير سايت : اميربهادر حاتمي

كليه قيمت ها به تومان مي باشد و تا پايان سال اعتبار دارد.

هزينه هاي مربوط به ماليات در مبالغ مطروح در نظر گرفته شده است و از اين بابت هزينه جدا از خريداران گرفته نميشود.

در صورتيكه پس از خريد و پيش از ارسال محصول از سفارش خود انصراف دهيد كليه مبالغ واريزي به حساب شما واريز خواهد شد.

در صورتيكه انصراف بعد از ارسال باشد بعد از عودت محصول به ما مبالغ واريزي پس از كسر هزينه هاي احتمالي ارسال و بسته بندي به مشتري باز گردانده خواهد شد.

اگر دليل مرجوع كردن محصول ايرادي و نقصي از طرف عسل طبيعي هزارگياه باشد بدون كسر مبالغ فوق كليه پرداختي هاي مشتري عودت داده خواهد شد.

براي اين منظور كافيست با مدير سايت تماس بگيريد.

جهت سفارش ميتوانيد با شماره ۰۹۱۹۶۰۷۱۱۴۷ (حاتمي) تماس بگيريد و عسل طبيعي و خالص هزارگياه را سفارش بدهيد

لينك تلگرام ما : https://telegram.me/hezargiah_com

لينك فيس بوك : http://facebook.com/hezargiah

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.