چهارشنبه ۱۶ اسفند ۰۲

دانلود مقالات پايان نامه

پرسش مهر 19 رئيس جمهور بهترين پاسخ به پرسش مهر 97

۱۱۷ بازديد

پرسش مهر 19 رئيس جمهور بهترين پاسخ به پرسش مهر 19 تهيه شده توسط تيم تخصصي نگارش پرسش مهر 19 رئيس جمهور رئيس جمهور به صورت دقيق و مطابق با استاندارد

پرسش مهر 19 رئيس جمهور بهترين پاسخ به پرسش مهر 19 مقاله اي است كه توسط تيم تخصصي ما در راستاي پاسخ به سوال رئيس جمهور در ابتداي سال تحصيلي صورت گرفته است. در نگارش فايل حاضر تيم تخصصي ما تمام تلاش خود را در راستاي هرچه قوي تر شدن اين پژوهش كه به صورت مقاله نگارش شده كرده ايم كه در نهايت مقاله اي استاندارد در رابطه با پرسش مهر 19 رئيس جمهور به شما عزيزان ارائه دهيم. آنچه در اين مقاله وجود دارد عبارت است از :

محتواي مقاله پيرامون پرسش مهر 19 رئيس جمهور

  • فهرست مطالب
  • چكيده
  • مقدمه
  • بيان مسئله
  • اهميت موضوع
  • ادبيات و پيشينه تحقيق پيرامون پرسش مهر 19 رئيس جمهور
  • روش تحقيق
  • روش گردآوري اطلاعات
  • جامعه آماري
  • روش نمونه گيري  و تعيين حجم نمونه
  • روش تجزيه و تحليل داده ها
  • بحث و نتيجه گيري پيرامون پرسش مهر 19 رئيس جمهور
  • نارسايي هاي اجرايي و علمي در زمينه پژوهش پيرامون پرسش مهر 19 رئيس جمهور
  • راه كارهاي رفع موانع تحقيق و پژوهش پيرامون پرسش مهر 19 رئيس جمهور
  • منابع و ماخذ
  • منابع لاتين

محتواي سخنراني رئيس جمهور پيرامون پرسش مهر 19 رئيس جمهور

آيين بازگشايي مدارس و آغاز سال تحصيلي 97-98 با حضور حسن روحاني، رئيس‌جمهوري و سيدمحمد بطحايي، وزير آموزش و پرورش در دبيرستان دوره دوم دخترانه نمونه دولتي عترت منطقه 9 تهران رأس ساعت 7 و 30 دقيقه صبح امروز (يكشنبه يك مهر) برگزار شد.همچنين در اين مراسم 59 مدرسه از 78 مدرسه تخريبي مناطق زلزله‌زده كرمانشاه از طريق ويدئو كنفرانس با پيام رئيس‌جمهوري افتتاح شد.

رئيس‌جمهوري در اين مراسم اظهار كرد: «امسال همچون سال‌هاي گذشته مراسم عزاداري سيد و سالار شهيدان در سراسر كشور برگزار شد كه مردم امسال باشكوه‌تر از سال‌هاي گذشته اين مراسم را برگزار كردند.»

سخنان رئيس جمهور پيرامون پرسش مهر 19 رئيس جمهور

او افزود: «علاوه بر اين به مردم پرآوازه اهواز، شهري كه در طول دفاع مقدس قهرمانانه ايستادند و مقاومت كردند و هيچ‌گاه نگذاشتند خياباني از شهرشان در تصرف بعثي‌هاي قرار گيرد، متأسفانه ديروز به دست عواملي كه هم سلاحشان، هم سياستشان و تبليغاتشان از همسايگان خليج فارس آغاز مي‌شود به خاك و خون كشيده شدند. برخي از عزيزان بايد امسال يا سال‌هاي آينده به مدرسه مي‌رفتند و پدران و مادراني كه بايد امروز شادمان مي‌بودند در آغاز سال تحصيلي داغدار شدند.»

رئيس‌جمهوري خاطرنشان كرد: «روز اول مهر و بازگشايي مدارس براي ما مهم است زيرا يك بار ديگر كار و تلاش خودمان را براي فراگيري و آموزش‌هاي لازم و مهارت زندگي شروع مي‌كنيم. اگر بدانيم همه چيز از مدرسه آغاز مي‌شود يا به‌طور دقيق‌تر همه چيز از خانه و مدرسه آغاز مي‌شود سخني به‌گزاف نگفته‌ايم.»

او ادامه داد: «سخن، ايمان، نوع زندگي، سبك زندگي، نحوه معاشرت، زبان، نحوه ارتباط گيري، اخلاق، رفتار، توانمندي‌هاي علمي و توانمندي‌هاي اخلاقي ما از خانه و مدرسه شروع مي‌شود و همين جاست كه بايد معلمان، مربيان و برنامه‌ريزان آموزشي بدانند فاصله خانه تا مدرسه بايد كوتاه شود.»

روحاني تصريح كرد: «اگر دانش‌آموز در مدرسه و در محيط خانواده به گونه‌اي بينديشد و فكر كند و وقتي وارد مدرسه مي‌شود فضاي ديگري را ببيند اين فاصله و تناقض هم به لحاظ رفتاري، هم به لحاظ اخلاقي و هم از جهت ارزشي براي ما مشكل‌آفرين است.»

دقت رئيس جهور پيرامون پرسش مهر 19 رئيس جمهور

او افزود: «بايد ديد دانش آموز موظف است چه‌كارهايي را انجام دهد اگر اين دو ارزش در يك راستا نباشد و خداي نكرده اين ارزش‌ها متناقض باشد،برداشت يك نوجوان براي آينده زندگي‌اش توأم با ابهام مي‌شود و نمي‌داند بايد چه‌كاري را انجام دهد، اولين ترديدها در زندگي‌اش آغاز مي‌شود، نمي‌داند معلمش راست مي‌گويد يا پدرش، نمي‌داند كه مدرسه درست مي‌گويد يا خانه‌، نمي‌داند كه هم شاگردي‌ها درست مي‌گويند يا اقوام و اين دانش‌آموز را دچار يك ترديد و دودلي مي‌كند.»

اگر دانش‌آموز در مدرسه و در محيط خانواده به گونه‌اي بينديشد و فكر كند و وقتي وارد مدرسه مي‌شود فضاي ديگري را ببيند اين فاصله و تناقض هم به لحاظ رفتاري، هم به لحاظ اخلاقي و هم از جهت ارزشي براي ما مشكل‌آفرين است.

رئيس‌جمهوري تصريح كرد: «امروز با رسانه‌هايي كه در اختيار نوجوانان ما قرار دارند مدرسه محل اتصال جامعه، خانه، ديروز، امروز و فرداست. اگر مدرسه نتواند ما را به قرن‌هاي گذشته كشور آشنا كند،نتواند ما را به تاريخ اين كشور متصل كند،نتواند به دنياي امروز متصل كند و نتواند اتصال دانش‌آموزان را با فردا برقرار كند پس كاركرد مدرسه صحيح نيست.»

او ادامه داد: «شما دانش‌آموزان درس مي‌خوانيد تا 5 يا 10 سال ديگر وارد جامعه شويد و شما درس را براي فرداي خود مي‌خوانيد. تحولات بسياري بايد در آموزش و پرورش ما شكل بگيرد. آموزش و پرورش بار سنگيني بر دوش دارد. معلمان ما كار بسيار بزرگي تا امروز انجام داده‌اند. همه پيشرفت ما در سايه مدرسه است. همه مقاومت و ايثاري كه در جامعه شاهد هستيم بخش بزرگي از اخلاق و رفتار در مدرسه و كلاس درس شكل مي‌گيرد و معلم، كتاب و هم كلاسي‌ها در آن مؤثرند.»

كلام رئيس جمهور پيرامون پرسش مهر 19 رئيس جمهور

روحاني افزود: «براي شما دانش‌آموزان روز اول مهر ممكن است ايجاد شادي و نشاط كند كه فردا همكلاسي‌ها و معلم جديد خودتان را مي‌شناسيد و وارد كلاس درس مي‌شويد يا ممكن است روز 31 شهريور براي شما روزي همراه باغم و اندوه باشد كه دوباره مدرسه آغاز مي‌شود. اين دو حالت براي ما بسيار مهم است. همه معلمان، وزارت آموزش و پرورش، دولت، پدران، مادران، جامعه بايد كاري كنيم كه دانش‌آموز به استقبال اول مهر بشتابد. همان‌طور كه براي شب عيد همه خوشحال هستند و مدرسه تعطيل مي‌شود و حدود 10 تا 15 روز در فضاي آزاد هستيد و خيلي بايد بيشتر از آن خوشحال باشيد كه مدرسه آغاز مي‌شود و كلاس جديد براي تعالي و پرورش و براي اينكه بتوانيم ايران را بهتر بسازيم آغاز مي‌شود.»

او ادامه داد: «به دليل اينكه وقت كمي دارم به چند نكته اكتفا مي‌كنم. آموزش و پرورش بايد در عمل به جامعه نشان دهد بين مرد و زن تفاوتي وجود ندارد و اين موضوع با حرف زدن و گفتن درست نمي‌شود. اين كه رئيس‌جمهوري، وزير، صدا و سيما يا رسانه‌ها بگويند ما پيام قران را بگوييم كه زن و مرد در پيشگاه خداوند مساوي هستند اين را بايد در عمل روشن كنيم و اين موضوع را بايد در مديران مدارس، سلسله مراتب آموزش و پرورش و معلمان و كتاب‌هاي درسي مشاهده كنيم. همه بايد مقام والاي زن را بشناسيم و در مورد آن مطالعه كنيم. همه بايد احترام به يكديگر را از مدرسه بياموزيم.

تذكرات رئيس جمهور پيرامون پرسش مهر 19 رئيس جمهور

رئيس‌جمهوري افزود: «اخيراً گزارشي به من دادند كه فضاي مجازي كشور با چند كشور ديگر مقايسه شده بود كه آمار خوبي در آن مشاهده نكردم. در نحوه حرف زدن، انتقاد كردن، اشكالي ندارد از هم انتقاد كنيم اما زبان و بيان در انتقاد كردن چگونه است؟ بايد ديد در ورزشگاه‌ها چه خبر است وقتي يك مسابقه برگزار مي‌شود لحن و فرياد چگونه است؟ همه اين‌ها نشان مي‌دهد كه بايد احترام به يكديگر را بيشتر بياموزيم و همه بايد به هم احترام بگذاريم. شما فكر مي‌كنيد كه دروغ گفتن گناه است قطعاً گناه بزرگي است، شما تصور مي‌كنيد كه مال مردم را خوردن گناه است قطعاً گناه بزرگي است، بايد بدانيم كه اهانت به يك انسان نيز گناه بزرگي‌ست حالا اين اهانت‌، اهانت معلم به شاگرد باشد يا اهانت شاگرد به معلم باشد يا اهانت معلم به معلم باشد يا اهانت دانش‌آموز به دانش‌آموز. همه بنده خداييم و در پيشگاه خداوند احترام داريم و بايد قدر يكديگر را بدانيم و با مهرباني و ادب كامل با يكديگر صحبت كنيم.»

تكميل سخنان پيرامون پرسش مهر 19 رئيس جمهور

او گفت: «‌انواع مهارت‌ها را به دانش‌آموزان بياموزيد، براي ساختن آينده زندگي‌شان تلاش كنيد زيرا مدرسه جاي ساختن، تدبر، تفكر باشد نه جايگاهي براي پر كردن مخزن ذهن از مطالب كتاب. بگذاريد دانش‌آموزان خودشان فكر كنند‌، نظر بدهند، نقد كنند و آقاي وزير كاري كند كه در سراسر كشور كه هر دانش‌آموزي بتواند كتاب درسي خود را نقد كند و نقدش نقدي به‌جا باشد چه در نوع كلمات و چه در چيدن كلمات و چه در نحوه بيان داراي جايزه باشد. تا بچه‌ها نقد كنند و كتاب را تصحيح كنند. دانش‌آموز تنها نبايد كتاب را بخواند بلكه بايد كتاب را بخواند، نقد كند، تصحيح و تكميل كند و اين كار از دانش آموزان ما ساخته است.»

در نهايت بايد گفت

آنچه حائز اهميت است اين است كه تيم تخصصي نگارش و تدوين مقاله پرسش مهر تلاش خود را در جهت گردآوري مقالات و تدوين و نگارش آنها نموده است و در اين رابطه نيز پرسش مهر 19 رئيس جمهور از اين امر مستثني نبوده و كليه فاكتورهاي مورد نياز در رابطه با مقاله فوق در آن رعايت گرديده است.

علاقه مندان مي توانند جهت دانلود و استفاده از فايل پرسش مهر 19 رئيس جمهور از سايت ما بهره ببرند.بعد از خريد فايل حاضر هم به صورت آنلاين در دسترس شما عزيزان قرار مي گيرد و هم به ايميل شما دوستان گرامي ارسال مي شود .

براي دانلود مقالات نوزدهمين پرسش رئيس جمهور  كليك كنيد

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.