سه شنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۴

دانلود مقالات پايان نامه

پايان نامه سنجش رابطه ميان مديريت ارتباط با مشتري و ابعاد آن بر توسعه توان رقابتي

۱۲۷ بازديد

رابطه ميان يكپارچه­سازي سيستم­ها در سازمان با توسعه توان رقابتي

اگرچه رويكرد بازاريابي ارتباط تا حدودي موجب يكپارچگي و ادغام پروسه معامله مشتري و شركت مي­شود، اما در بالاترين سطوح، نياز به رويكرد همكاري خواهيم داشت. ارتباط با مشتري استراتژي جامع كسب و كار و بازار يابي است كه فناوري ، فرايندها و تمام فعاليت­هاي كسب و كار را حول محور مشتري يكپارچه مي­سازد تا به ايجاد و حفظ ارتباطات بلند مدت و سود آور با مشتريان منجر شود (سيگالا[1]، 2006).

1-6- مدل مفهومي تحقيق

مدل مفهومي زير برگفته از پژوهش وظيفه­دوست و همكاران (2012) و كوتا و وادلاماني (1995) مي­باشد. در واقع، براي سنجش مديريت ارتباط با مشتري از مدل وظيفه­دوست و براي سنجش مزيت رقابتي نيز از مدل كوتا و وادلاماني استفاده خواهد شد. بنابراين در اين تحقيق، مديريت ارتباط با مشتري و ابعاد آن شامل (مديريت دانش، تكنولوژي، مديريت ارشد، پرسنل، شخصي­سازي خدمات و يكپارچگي سيستم­ها در سازمان) به عنوان متغيرهاي مستقل و توان رقابتي نيز به عنوان متغير وابسته در نظر گرفته خواهد شد.

[1] . Sigala

نمودار 1-1- مدل مفهومي پژوهش (وظيفه دوست و همكاران، 2012؛ سعيدي و همكاران، 2012)
نمودار 1-1- مدل مفهومي پژوهش (وظيفه دوست و همكاران، 2012؛ سعيدي و همكاران، 2012)

متن كامل : پايان نامه سنجش رابطه ميان مديريت ارتباط با مشتري و ابعاد آن بر توسعه توان رقابتي

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.